Men who making dreams...
築夢者...

There is no knowing how it will come out unless you don't go. And it is the same as the life.
不往前走你永遠不知道將會發生甚麼   一如人生

Success...It's not method of object but power make it possible to go to next object...
成功...  並非每件事都會成功  但它會是往下一個目標邁進的動力

Success is counted sweetest, by those who near succeed.
對於接近成功的人來說,成功是被歸類為最甜美的

The human life is exactly same with the road.
人生就像道路一樣

Nothing happens unless dream first.
除非有夢  否則甚麼事都不會發生

Now, beads of sweat what I'm shedding have become a smile.
現在,我揮灑的每一滴汗水都成為微笑

Youth is not a time of life; it is a state of mind.
年輕不是人生的一段時間;它是心境的一種代表

He may always be serious, yet never take himself too seriously.
他可能總是表現的很嚴肅,但他從未讓自己太嚴肅

Henceforth I ask not good-fortune, I myself am good-fortune.
今後,我不要求金錢財富。我只要自己內心的財富

Their comfortable step
他們舒適的腳步

Oh, on an early morning I think I shall live forever.
在這個極早的早晨,我想我應該永遠活著

Let me go to the window, watch there the day-shapes of dusk.
讓我走到那窗前,看著那天邊的夕陽

The dream that you dream in the bed is sweet, but the true dream make me feel live...
白日夢是甜美的,但那真實的夢才讓你敢到活著

If we are together,
如果我們在一起

it doesn't matter whether we have perfect situation...
是否在一個完美的狀況下並不重要

I will be the gladdest thing under the sun!
我將會是太陽底下最值得驕傲的那個人!

You are the beauty that thrill me with wonder.
你是讓我感到意外驚喜的美麗

Let me go to the window, watch there the day-shapes of dusk.
讓我走到那窗前,看著天邊的夕陽

And wait and know the coming of a little love.
讓我等待及了解那即將到來的一點點愛

From childhood's hour I have not been as other were...
從孩堤時,我便不是別人想像中的如此
I have not seen as other saw.
也不是別人眼中的那樣子

Together is the word I like, and the word gives me power...
一起是我最喜歡的單字,也是給我力量的來源

As ever unchanging heart
永恆不變的心

Singing a song that could move soul is our desire.
唱一首能夠感動你靈魂的歌是我們的願望

Harmony of passion redder than a rose.
熱情的和諧比玫瑰還紅

When soft sunlight knocked window, a day started...
當那溫柔的陽光輕敲窗門,一天便開始了...

In small proportions we just beauties see;
我們在小小的平衡中
看見了美麗

And in short measures life may perfect be.
在短的衡量中,生活會變的完美

And man in his hasty day is honoured for them.
人們在忙碌的生活中值得因它們而驕傲

Let us, then, be up and doing with a heart for any fate.
讓我們,隨著命運帶領我們的心繼續向上
Still achieving, still pursuing, learn to labor and to wait.
繼續努力達成、努力追求、學會謙虛和等待

If I could be your prince...
如果  我能做你的王子...
arrow
arrow
    全站熱搜

    을선 Chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()