This is our life. This is our time.
這是我們的生活,我們的時代

Look at our world. This is our life of passion.
看著我們的世界,這是我們熱情的真實

Our name is          TVXQ!
我們的名字是   東方神起

The moledy of youth. Only the owner of courage has the liberty. Like a gorgeous man...
青春的頌歌,只有勇氣的所有者才擁有自由。就像個完美的人......

Sing their freedom
歌頌他們的自由

In my heart they will remember, They knew you once, all beautiful and wise.
在我心中,他們會記得。他們一旦知道你,就是你所有美麗與智慧

But this of me eternally must live, they borrowed breath.
但這樣的我必定活著,就算他們借走了我的生命

Driving around, I will waste more time.
開著車到處遊歷,我會花費更多時間

I'll make my joy like this small butterfly.
像這隻美麗的蝴蝶一般我會擁有更多快樂

I have promises to keep. And miles to go before I sleep.
在我睡前,我還有承諾需實現,還有萬千里程需經歷

The gods will offer you chances. Know them, take them.
上天會給你機會。了解它們、使用它們

Someone who I love, someone who loves me, I feel happy because of you.
我愛著那個人,那個人愛著我,因為你我感到快樂

Share with the endless road
與這條無止盡的道路一同分享

Not all those who wander are lost.
並非所有在漫步的人都會迷失

The old that is strong does not wither.
年長者是健壯的但不枯萎

Friends will come and friends will go.
朋友總會來來去去
But our friendship stays strong and true.
但我們的友誼永遠堅固且真實

I live not in myself, but I become portion of that around me.
我並非活在自身裡,但我成為那樣一部份的自己,守護在我身邊

I leave myself to the river.
我留下自己 向河走去
I'll without stopping like the river which flows easily.
我不會停下我的腳步,就像河流流過那樣的簡單

All that we need to do. Be we low or high.
我們所需要做的,是完美還是失敗
Is to see that we grow. Nearer the sky.
關看於我們的成長,是否接近了天空

If you can fill the unforgiving minute,
如果你可以填滿殘酷的每一分
with sixty seconds' worth of distance run.
利用充滿意義的六十秒長跑
Yours is the earth and everything that's in it.
你擁有的就是世界以及所有

Rejoice, and men will seek you; Grieve, and they turn and go.
快樂會自動尋找你,傷心會背棄你
Laugh, and the world laughs at you; Weep, and you weep alone.
你笑,世界回笑對你;悲傷,只有獨自哭泣

He who ascends to mountain tops, shell find.
當你登上了山巔,會發現
The loftiest peaks most wrapt in cloude and snow...
山巔必定是被雲及雪所掩蓋

Forget the word, impossible
忘了那個字,不可能

When we are in love, we love the grass.
當我們沉浸愛裡,我們會愛上那草地
And the barns, and the light poles.
那空蕩的大房子,那明亮的極端
And the small main streets abandoned all right.
就算是每一條不受約束的小街道也如是愛著

For the love that is purest and sweetest, has a kiss of desire on the lips.
愛中最純潔及最甜蜜的是唇上想親吻的欲望

He man always remember the simplicity of greatness,

他永遠記得簡單的偉大
the open mind of true wisdom, the meekness of true strength.
開放的心胸與順從的真實力量

Truth that's brighter than gem. Trust, that's purer than pearl.
真實比寶石點綴還要明亮。 信任比真珠還要純潔
Brightest truth, purest trust is the universe.
明亮的真實、純潔的信任就是全世界

It does not matter that you are not here in person
你不在這裡並不影響甚麼
as long as you are here in my heart.
因為你在我心裡

And a sleep full of sweet dreams, and health, and quite breathing.
擁有了一個充滿甜美的夢、健康與安靜呼吸的睡眠

Something's lost but something's gained in living every day.
生活的每一天總會失去甚麼又得到甚麼

As my soul feels vividness,
我的靈魂生動的感受到了
the best moment in life is rigth now.
那最美的一刻就是現在

Nay, tis not time that flies but we that go.
不,不相信那時間的飛逝,但我們仍必需離開


arrow
arrow
    全站熱搜

    을선 Chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()